'Jag börjar bli bra på å köra bil'

'Jag börjar bli bra på å köra bil'
Jag har spenderat mestadels av dagen i päronens bilar idag..hehe.. körde till Krokek för å önska bror en trevlig resa, han åkte till Tyskland&Polen idag. *sakna*
Å så tillbaka till smedby.. Åkte senare till kusinerna mina i Lindö, gratulerade min kusse till körkortet (och kollade vem av oss som kör bäst. Pga av mammas inte allt för lätthanterade växelspak, vann jag eftersom jag har vant mig vid det  :P *jippii*) samt drog en fika. Så åkte vi till mamma i Krokek. hehe : )
Är sjukt sugen på körskola nu, jao! ; )
Dock är jag cp-sämst på dragläget i uppförsbackar, och att köra enligt hastighetsbegränsningarna.
HahahaHA! :D



Maroon 5 - Wake up call


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0