tillbakakaka

Efter ett långt (sommar)lov är det på tiden att påbörja ett nytt, och ett sista, år i skolan igen. : )
I utbyte får man.. 
sovmorgon -> upp kl 6
vad ska man göra idag? -> tittar på schemat
på med bikinin, det är sol ute idag! -> sitter i klassrummet,och stirrar ängsligt ut genom fönstret
åk och bada! -> plugga efter skolan
bakom mina solglasögon.... -> glajjorna får stanna hemma/i väskan
bussen är sen,so what? jag har ju hela dagen på mig :) ->  jag kommer försent till lektionen!!! :o
det regnar ute idag...filmkväll?
-> det var då själva f*n! regnjacka...
jag älskar att laga mat : ) -> äcklig skollunch.. : /

Javisst, de är både roligt och surt att komma tillbaka till plugg & tidiga morgnar.
Men alla solbruna, glada ansikten är uppiggande :)
-ingen matte E
-ingen bioteknik
-ingen fysik B
-samhäll B istället : )

Schemat! check it out  ; )


FRACKVECKA SNART! 26-31/8! SÖNDAG-FREDAG  <3


Iron Maiden - Waisted years

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0