"..hon med glans"

God morgon =)
Eller not.. vaknade 12.30 idag.
Jag reste mig upp från sängen, och det första som mötte mig var en massa flaskor & burkar överallt i rummet.
Viken mysig förfest vi hade, mina små tussar  & jag. ^^  Så hastigt drog vi iväg till Hugos, för att senare samma kväll dansa loss på Otten. Den gamla "shake down"-klassikern, med grönt / gult / rött klistermärke, beroende på om man är singel eller ej, körde otten-folket med. Jag, Sanna & Lisa var allt finurliga och drog style á la Trafikljus. Dock lossnade de jäklarns klistermärkena framåt småtimmarna men det var roligt somfan!: D
Drog skjuts hem av Henke  "fracken" han jag lånade Fracken av. Supersnäll =)
Tänkte skumma igenom kvällens roliga flummigheters knas med lite kommentarer:

-"Jag har altid undrat vad mitt badskum luktar som." "Det luktar RED BULL!!"
-"Fan jag måste kissa i en buske"
-Hockeypulver shot på Hugos, 25 kr.
-"ska emo-folket va på toan hela kvällen??"
-
Trafikljus-metoden (röd, gul, grön)
-"Får jag känna på dina tights?"
-"Hon med glans"
-"Var har du köpt byxorna? Vilka storlekar finns de i? Får jag köpa dem av dig?"
-
Bråket på dansgolvet
-Altanen: "Det luktar roek"
-"Va ae Gabbe?"
-Jag måste låna pengar av någon!!
-
Haltande &med ont huvud gick vi ut.
-jag ska till Statoil. Så istället för att gå förbi Hugos, mot Statoil, ville alla gå RUNT otten och sedan dit.
-Här var det väggar. (då vi gick förbi hugos, såg ut som vägen var blockerad.)
-i bilen: killen som åkte med oss, bodde i Skarphagen. När vi va framme vid hans hus,ville han inte gå av. Störd:P
-Var ska du då? -Jag ska hem´. -Var bor du? -Lindö.Bredvid mina kusiner.
-Så.. varför åker vi mot Smedby?
-Känner du Jonsson? -AA -Han bor i Lindö. -NÄ! Han bor i Berga. -men det är ju Lindö.
-
kom hem. 03.30.
-
De delar ut reklam nu.

End of story. Jag påpekar att mina nya silver-glans-tights, blev kommenterade av minst 20 pers. Ja..tror de får ligga i garderoben fram till nyår.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för en mkt trevlig kväll igår ;)får vi göra om snart..

2007-12-08 @ 17:19:48
URL: http://Sanna26.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0