Jewl låv

LOV!!!! Äntligen. 
Idag har jag stått ut med en engelska nationella speaking test, en svenska novell redovisning, samt ett fucking jävla cp kemi prov. (sista. INGET MER KEMI B) Men nu är det över =) Nu är skiten över. Inga fler  "jag tar sovmorgon, jag orkar inte gå till kemin" på en fredagmorgon. Inget mer "hmm..tänk om det är dans idag då, hon har ju inte kommit de senaste 3 månaderna" man går dit, upptäcker att ingen är där och beklagar sig så jävla mycket för att man kunde sovit lite till. På en måndag morgon. Och absolut inget mer stressa till bussen i den bitande kylan som råder, för att hinna med
en bussjävel på morgonen.
Inte mer sånt på 3 veckor iaf.
HIIHIHH :D
Jag hoppas verkligen att den vita snön kommer, silandes likt bomullstussar ned från skyn, någon dag innan julaftonen.

Längtar till jullovet:
-Sova
-Äta massa mat &godis
-Träna (har inte gjort det på 50000 veckor)
-Ge & få klappar =D
-Nyår!!

INTE längta till:
- Jobbet.
Det blir å jobba hårt fredag lördag denna vecka.
Hoppas de inte bekräftar ons fre lör nästa vecka :P hihiih
men det gör en gött att tjäna några 1 000-lappar, har ju inte jobbat på 2 1/2 vecka nu *skäms*
(Alla på Hermelin förstår, pengar är den enda anledningen till att man tar sig an en 15 timmar i veckan. Vem vill skryta om att man sitter å telefontrackar folk sent på kväällarna, óch tidigt på en söndagsmorgon liksom :p)

SNART KOMMER TOMTEN..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0