Just another manic monday

Vilket satans pissväder.. ingen sol som värmer och lyser upp dagarna. Bara moln överallt, 
kalla vindar som för med sig regn, vilket skapar en dimmig atmosfär i luften.
Utanför mitt sovrumsfönster, där det under fina och soliga dagar alltid går/springer förbi folk titt som tätt,
skymtar jag endast några få människor som sakta rör sig framåt den leriga promenadvägen som regnet skapat,
där de går och rastar sina hundar.
Jo, det är vid sådana tillfällen som det skulle va gosigt att sova bort hela dagarna.
Jag försökte mig på det imorse, men blev oerhört rastlös efter bara 15 minuter. ^^
-   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -    -   -   -   -    -   -   -   -    -   -   -   -    -   -   -   -
Fick en inspirerande känsla av julen när jag tassade förbi Victorias Secret's hemsida,.
Verkligen vackra & underbara underkläder och bikinis!


   image206
   image204  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0