kaos

Jag håller på att bli sjuk igen. Efter fredagens festande, sov jag från 03.45 till 12.30.
Det är inte normalt för mli. Dessutom fanns ingen vilja till vare sig mat, träffa kompisar eller skolarbete igår.
Somnade framför min tredje å sista film runt 21.. : /
WTF IS GOING ON???  : o

Vad gäller mitt "underbara" jobb som telefonintervjuare,
det har aldrig funnits någon gnista att gå in för arbetet. Inga gnistor som skapat eld.
Men det har i vilket fall som helst funnits tillräckligt, lite glöd, för att jag orkat ta mig an 15 timma/vecka, ibland även 20.
För 2 veckor sedan var jag sjuk 4 dagar, och tvingades sjukanmäla mig från jobbet. (-10 timmar)
Denna vecka har fått en hastig vändning på allt.. förutom att jag nu drabbats av hosta&fökyldning,
En mycket nära vän mår inte så bra just nu,
Jag tycker synd om dig, och vill ditt bästa,. du vet vem du är, älskar dig <3
jag finns här för dig. <3 <3


Så jag får dåligt samvete när jag tänker på hur jävla mkt pengar jag väljer bort, men jag orkar inte!!!!
Detta är definitivt ingen bra start på arbetslivet, men det handlar i helhet endast om 2 veckor av slarv med arbetstiderna. Det är snart passerat. Jag tar snart igen dessa tider, ;)
hihihih ^^ PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0