Plugga var det ja..

Haha ja det gick ju bra till en början i alla fall. Böckerna ligger här mitt framför mina ögon. =)
Det gäller bara att kadda inför det stora steget,
men jag orkar inte. Istället hittade jag super antik partymusik på en cd, var bara tvungen att uppdatera mobilen, som inte har fått nya låtar sedan september/oktober :P
Partymusiken fick mig att längta tills imorgon. partypartty !
Hoppas bara på att alla jag vill festa med kan hänga på =)
LISA, Sofhia, Sanna Michis å många fler :D

image184

Så tänkte ta mig en svängom på stan snart, uppdrag julshopping, *istället för att plugga*
Mysigt :) Alltid lika roligt att leta klappar till de man tycker om (A)
Det allra bästa är att se alla glada miner, och såklart att själv få sig en liten klapp ! ^^
Gosh vad jag längtar till jul! Pepparkakes, Julmust, Glöggen, Tända ljus, Julgranen & pyntet, mörkret och klapparna..

Så blir det mys hos min älskade Tuss efteråt, då den kalla decemberdagen nalkar mot den mörka natten.. : )
PUSS HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0