Du kan stå under mitt paraply


                                                                           Välkommen
till min blogg!
Jag ska nu sätta mig till ro och filosofera till ljudet av de svarta tangenterna, i mitt mörka rum denna underbara sommarkväll i juli. Musik flödar genom högtalarna, och söver mitt pigga jag...
                                          image3

OM MIG:
namn: Emelie Roivas
född: 19 februari, 1989
bor: hos pappa i Smedby(Rambodal) & hos mamma i Krokek
studerar: NV på Ebersteinska, börjar 3an till höst! *wiii*
intressen: har lagt ner basketbollen& tennisracket i en låda. men saknar dem ibland, 
                   annars trivs jag på gymet/friskis, eller med promenader/löpturer.

vad vill jag bli när jag blir stor? psykolog.
vad gillar jag bäst? vännerna, solen och värme!
vad gillar jag minst? att stressa *jag är bäst på att stressa*
festival eller allsångpåskansen? festival 
stor tshirt eller nattlinne? stor tshirt!
festis eller juice? juice *med fruktkött*
flippflopp eller pumps? flippflopp :P
massage eller ansiktsmask? massage
fan va dålig jag är på sånt här.. hehe                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du skulle behöva ansiktsmasken mer än massagen

2007-07-15 @ 21:58:02
Postat av: Josse shopoholicer.blogg.se

Hej fjällfilosof!
Party party!:D

2007-07-17 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0