Jag tar en bit av sjömannen ; )

Shoppade rea häromdagen. Detta är vad jag fyndade ; ) 

              
            Köpt                                Köpt                               Köpt                                Köpt



Min farmor, kära farmor, blev intervjuad om sjusovardagen i dagens NT.  =) hihi
Satt och pratade med en rolig gubbe på jobbet idag. Han fällde några komiska kommentarer som fick oss alla att småfnittra, dock inte så han hörde. Han var nämligen fullt  seriös.  :p
"Jag tar en bit av den där sjömannen. Han hade ett bälte på sig" (Det var sjömanns-biff till lunch)
"Ska jag ta din haklapp?"  "Nä"  "Vem ska få den då?"  "Fiskmåsen" 
                                                                                                                                   
Black eyed peas - More                                                                                                  HEhe?
Fronda - En stor stark                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: jessica

va klockren du är mli! jag saknar dig massor1

2007-08-03 @ 00:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0