voff!

Wii lördag igen! Var en sväng på badhuset med mammi, och stekte i solen och simmade så musklerna skrynklade ihop sig. Om jag ens har några muskler kvar...Känns som att de har gömt sig nånstans i armarna^^Can't find them :P Well, det blev väl en 400 meter i bassängen iaf. Och en solbränd Emelie till kvällen sen. inte kul..kände mig helt röd! :O Men när kvällen nalkades, tog vi (jag&Jessica) vårt pick och pack och begav oss till Sannas hus i Lagerlunda. Jag må säga att det var väldigt flummigt, och Mattias musik sög sjukt mycket =P Stackaren där, det kan inte vara lätt att leka dj. Hur som helst, vi var ett glatt gäng små rumpnissar ^^ Sanna, Jessica, Sofhia, jag, Björn, Mattias och Jonsson. Och en liten entertainer, Sannas lillabror Albin tror jag var namnet. Härlig show! :D
Efter några glas, och "vill ni ha nåt att späda ut sprite med?" av Björn, samt en jäger som mattias bjöd ut broderligt så vi alla fick ta del av tårtan, var det tid att lämna Sannas hus i Lagerlunda och dra in till stan. (wow den är ju så långt borta, hela 10 minúter). Det regnade. Det var verkligen grädden på moset. Vi sprang så fettvalkarna guppade, hela vägen till bussen. Men precis när vi var så när som på 10 meter från busshållplatsen, ser vi bussjäveln komma i full fart mot hållplatsen. Vi rusade som om något var efter oss, och vinkade & skrek hysteriskt så busschauffören skulle se oss där vi sprang i regnet. Men chaufföridioten stannade inte!!!!! :O

"Om inte alla hade varit tvugna att kissa innan vi gick!"
"Fan nu kastade jag ju iväg min ölflaska för ingenting!"
"Jävla skitbussfanhelvete!"
"När går nästa buss?"
"Vi tar en taxi"

Sanna och jag spenderat mer än halva kvällen stirrandes i busstidtabellen, och planerat att vi skulle ta 21.56 bussen, och vi skulle gå av vid norr tull.. Vi kände oss lättade över att vara i tid till bussen, och ännu tidigare eftersom att vi var tvugna att springa pga det pissiga regnet. Men bussfan var ännu tidigare än oss! Damn you.Så vi ringde taxi. 140 kr. najsssssssssss =) Fördelen med taxi var nog att vi slapp gå till fots uppför hela kungsgatan i regnet, och att vi fick skjuts hela vägen fram till ingången av cuebar.. =)Framåt kvällskvisten blev det Cromwell. Klassiska lördagsstället. Love it! Tror inte jag har dansat så mycket på jättelänge, satt ju inte ner en enda sekund den tiden! Dansade, sprang runt, ut och in, träffade härligaste folket, och inte så härligt folk. Men orka dem =) Och för en gångs skulle gjorde jag bara av med lite mindre än 100 denna kväll =) weiiii.
Många roliga kommentarer fälldes denna lördagskväll,

"Jag gillar orgasm, men jag gillar inte orgasm."
"Varför står vi upp? Vi sitter ju där"
"Hur gör man piggelin?"
"Jag är glad över att ha träffat er, det känns bra att ha nån att prata med."
"Jag gillar inte silikonbröst. De är så hårda"
"För att rutten ska bli smartast, börjar vi med vilbergen." "Ja gör så, så blir du av med de jobbigaste först."
"Var är rosten?" "Har de tagit med sig allt till Norrland?!"
"Mmm glass"
"Hej det är Putte." "vem är Putte?" "Det är JAG!" "Vem är dudå?" "Putte."
"Det är lugnt, det är bara jag & Björn som har legat här"

"Voff" ? jag må säga att det var den lustigaste kommentaren, från ingenstans bara. Av Sofhia :P

Träffade också min kära kusse på Cromwell =) Länge sedan! Kul att ses =)
Och tack Jonsson för skjutsen hem! Även fast du ville bli av med både Sofhia och mig rätt snabbt..så TACK! =)
Guld värt! I söndags, när jag var på väg hem till pappa, satt det några lite handikappade barn i bussen. Jag lade väl inte märke till dem då, men läskigt nog så satt de på samma buss som jag när jag skulle åka från pappa också!. (de följer efter mig :O) En av dem verkade ha väldigt mycket energi, för helt plötsligt förjade den sjunga gång på gång "tillbaka till trumman.." och upprepade den hela vägen till stan. Efter bara några minuter började den där killen gå mig på nerverna... Och jag ville inte stirra på honom, så fick nästan nackspärr när jag tvingades titta åt höger hela vägen. Men det var jäkligt irriterande att ständigt höra samma visa "tillbaka till trumman, jag vill tillbaka till trumman. nu åker vi tillbaka till trumman" !!! piss



Bjuder på lite smaskiga bilder från lördagens bravalder =)
                                                
       
          
    
   



Kommentarer
Postat av: jessica

gud va vi är grymma :P

2007-07-19 @ 18:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0