ack

..
image169
Jag hade känt mig en aning frusen i måndags. När jag senare samma dag kom hem, var jag superhungrig så jag,, glupsk som jag är, tänkte bara på maten. Jag bestämde mig sedan för att "sova på maten" , men efter en stund kom det som en våg av feberfrossa i kroppen. Bara vällde över mig...!!
Jag försökte sova samma natt, men det gick inte, trots att jag var begravd under 3 filtar och en långärmad sidenpyjamas. I går morse när jag "skulle till skolan", kände jag att min hals var dubbelt så tjock än vanligt. Inte kul... :( Det slutade med att jag fick sjukanmäla mig, och spendera resten av dagen med att knapra panodil, dricka te med honung och ligga begravd i soffan med filtar och kuddar överallt.
En aning mysigt, och avkopplande från mitt annars så stressiga jag. hihih.
Men surt att jag missade första lektionen med afrika-dans :p
Och ännu mer surt är att jag även idag förmåddes att sjukanmäla mig till jobbet också..
Har bara halsont idag, men hur jävla lätt är det att prata med 1000 pers i telefon när halsen är på strejk? ^^

Nåväl, igår lyckades jag se mycket på tv..
-nyhetsmorgon på tv4
-4 filmer, varav jag halvsov till 2 av dem.. ^^
-jag hann även färdigställa mitt samhällsarbete (som skulle varit färdigt i måndags)
i en flummig, "panodil-och-kaffe-kick". :D happy.

Idag får det lov å bli lite läsa bok också.
Adiós!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0