"en kebabpizza utan kebab och äcklig vitlöksås, tack"

Hejs hopps! Mli tillfrisknar.
Har spenderat en tredje dag hemma. Så extremt lat jag känner mig då :p
Men tänk vilka bra och underlättande resurser vi (de flesta av oss) i Sverige har, att bara ligga kvar i sängen en morgon man känner att en sjukdom har utbrutit, lyfta på telefonluren och sjukanmäla sig till jobbet/ skolan.
Jag har filosoferat lite, och funnit att det finns faser i en sjukdom.
1.Smittfasen
2.Sjukdoms-utvecklingsfasen
3.Sjukdomsfasen
4.Tillfriskningsfasen
5.Rehabiliteringsfasen
Hahaha fasen va filosofisk jag är :p "mvg i psykologi hej"

Men jag måste ju utveckla mitt filosofiska sinne, socionom--linjen på LiU eller vilket jäkla universitet det än blir, kräver att man kan tänka filosofiskt.  =)

Kaffe dags! hej sås länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0