SÅ var det klippt!

Flickorna och jag gick i torsdags på Drop in, till Zalong Nivå. Spenderade 2 och en halv timma på salongen, då det självklara uppdraget var att klippa till oss alla 3 =)
Så fint, så billigt!
Hett tips, de höjer priserna den 1 Dec. (220 --> 320 kr)


Gårdagens mörka, men dock så ljuvliga, höst afton var mysigaste dagen på länge!
Middag hos Karin! The master cock :p
"Du borde öppna en restaurang! "The master cock"."
Fina i håret och supersnyggt sminkade inför kvällens bravader var vi =)
Middagen med Sofhia, Lisa, Karin och jag var supermysig!
Kycklingsallad, chokladmousse med dumlesås
 ("vad är det för sås?" "Dumlesås" "mm..smakar  som dumle!" )
och kaffetåren med hazzzzzzelnöt syrup på den.
Det vita vinet i flödande mängder var som grädden på i:et, eller som pricken över moset! Eller hur?
Så bar det av till förfest, och Palace (med VIP inträde, 20 kr!) .
Roligt roligt =D
Det finaste denna kvälls må ha varit de rosa party-best-friends-maskarna  =) Tyvärr tappade jag min mask någonstans på dansgolvet..har endast kedjan kvar. : /

Tack tussarna, best friends maskarna, för igår! Måste göras om! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0