Stickat och klart ; )

image166

Mýsigt.

Jag var på fruktansvärt bra humör igår,
men så fort jag entrade dörrarna till jobbet så stängde jag ute mitt bra-iga humör. Oorganiserat som det är på jobbet, fanns det helt plötsligt inte plats för ca 20 pers som kom med 4-passet. Vi fick sitta ett bra tag i genomgångs-salen, tills de sa att man fick gå hem om man så ville, eftersom det inte fanns plats för alla denna eftermiddag. wii =) 60% paid off ändå!
Så bestämde mig, i min åter igen glada stämma, för att träna medelpass.

Och idag, efter en tröttsam och extremt seg kemilektion med Almondy, fick jag höra att det INTE var någon engelska efter lunch. Så jag slutade i princip halv 10, men, ambitiös som jag är, har jag övervägit att stay in school för att färdigställa geografi arbetet om regioner, samt samhällsarbetet om terrorism. Om det nu kommer bli färdigt någonsin... det finns så mycket att argumentera om! Det finns inte rum för allt! :o

Ikväll väntas en mysig middag, och jag påhittig som jag är, har bestämt mig att vara mysig. Stickade sockar, snövita tights och pärlor runt halsen och i öronen. Mysmyspys! : )
-middag
-glögg
-drinkar
                                                                                        
-bästa människorna som finns
-glatt humör

Is all it takes för att det ska bli mys!
Ingen bussfest alltså, med andra ord. Tidigare i veckan har jag ständigt varit till och från med bussfesten. Men det blir inget! *Dessutom kostar det ju 100 kr*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0