1408

                              image161
Årets, och många andra års, mest nervskakande film.
Själv är jag ingen som vanligtvis blir svag för skräckfilmer/ thrillers,
men denna film skakar om en till 100%. Lovar!
Mannen i filmen, som utgör sig vara huvudpersonen, blir uppenbart drogad av hotellchefen som vägrat ge honom nyckeln till rum 1408, och hallucinerar om hemska saker,
som hänt andra i hotellrummet 1408, men även om nära personer som har avlidit.
Jag understryker att detta är en prisvärd dra-täcket-över-ansiktet-film. ;)
Det var knappast så jag kunde släppa tankarna om filmen den natten jag spatserade hem efter bion från bussen i höstmörkret, 
och inte minst, det gick kalla kårar i kroppen när jag efter mycket monoment släckte sänglampan. Pitch-dark :O 

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

:) det är så konstigt, för vissa hatar den, tycker den suger, o de andra, som du, tycker det är det västa dom sett :) jag vill med se den ! kramar !

2007-11-06 @ 09:13:57
URL: http://lajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0