Käsh.

.. käsh is king,
men sedan sommaren låg Mli back på över 2000 spänn ... : /
jahopp jag vet att jag är motherf*cking dum i min sjuka hjärna.
MEN.. allt efter mina dyraste inköp någonsin,
(skinnjacka 1500,  clnique-produkter 600, make up-produkter > 300, samt paintball 350, och en jäkla massa käsh-ödslande under Frackveckan > 2000),
kan jag lova att mitt bankkort skulle känna sig mer hemma inlåst i en isoleringscell, än i min wallet.
Mm, jag är missbelåten med sommarens och senaste månadens missunnande av käsh. Men OJ vad kul det har varit =D

I onsdags, 23/10, kom lön.
------------>
Idag, 6 dagar senare,
har jag skummat på den eftertraktade pengasumman som fallit ned i mitt kort.
Hyfsad bra summa med tanke på att jag endast har jobbat  5 dagar á 5 timmar,
men jag har  ännu en gång .lyckats göra av med en hel del pengar under dessa 6 dagar..
-Bio med töserna mina =) (totaly worth en middag på svindyrt café, godis samt en svalkande milkshake på mcdonalds)
-Café några gånger till.-.. mysigt, gott kaffe SKA kosta.  =)
-Godis...hmm.. dieten fungerar inte alls!  :p

image160jajuste.. !
                                                                                                        
-Dagens shopping.
 Supersnygg skjorta i en aning större å längre modell, vit med tunna blå ränder.
Bestod även av att checka kläder till fredagens middag + utgång.
Hörde orden "förnya dig!" ropa inifrån.. :p
Men mitt i allt letande, och velig som jag är,
köpte jag tillslut med mig alla plagg hem
för att senare i lugn och ro utan tidspress, som för övrigt är som en ständig djävulsk följeslagare, tillsammans testa alla plagg tillsammans med mina svarta pumps, och bestämma mig för en outfit..
Så nu har jag bestämt min outfit á la fredag,
ska lämna tillbaka resterande plagg imorn :p hihihih
Jag är så störd.....^^

Kommentarer
Postat av: Henke :)

Hörrödu kaffegalning, jag säger ju att det är farligt :P

2007-10-30 @ 12:01:18
Postat av: jessica

mmmm kaffe. satt på coffee house med lisa i ´4 timmar idag. drack Mocha rainbow, läskigt gott!!!:P

2007-10-30 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0