Uppdaterad.

Det var ett tag sedan jag uppdaterade mig. Det är inte likt mitt sätt att agera på bloggen, det är nämligen sällan jag inte är nördig vid datorn.. :p
Just nu sitter jag i skolan, med en kaffe vid min sida, och en Lisautanf.blogg.se vid min andra sida. Det är engelska lektion, och det första nördarna i klassen gör är att kolla på nya datorer, tillbehör, och annat nördigt.
Vi ska skriva en uppsats som har med stress att göra, för att senare framföra en muntlig presentation av det.
Hmm.. vad ska man skriva om? Stress är nämligen en del av min vardag. Jag blir stressad av att höra ordet stress. Men det finns både positiv och negativ stress. Hehe
Antar att det är dags att slita sig från det roligaste en dator har att erbjuda, och nörda runt på google.se eller nåt :p
Puss hej! <3



Utbildning på Hermelin måndag-tordsag 16-21.
Betalt för varenda minut (förutom rasterna) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0