"Är det där en 'inte bara cola'?"

*En flummig kommentar från den älskvärda Frackveckan -07.*


Saknar min tuss Lisa...! 4 dagar är alltför lång tid att vara bortrest, i en stad i fjärran land.
Kom hem!
Tussen är ingen tuss utan den andra tussen : )
Jag hoppas att 'angelägenheten' som för dig var framstående, inte blev en alltför tung börda att bära.. 
Du vet att jag finns här för dig, i alla väder min vän! <3 

Nu ska jag se på filmen alla förutom jag har sett... Rush hour 3.
Sedan blir det köra bil : )

Bilen som kommer ramla ner på vår garageuppfart senare i veckan 



www.synonymer.se för den rastlösa.    jag lider med flickan.. allting misstolkas dessa dagar.


Kommentarer
Postat av: Tussy

aww, tack min tuss!

2007-10-15 @ 12:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0