"Det här är Rush hour 3"

mmm jag älskar kyckling wok!
tog mig ett träningspass i eftermiddag, med min studsiga träningskompis Elina.
det var en kossa på friskis. han delade ut sugrör.
det var de lustigaste sugrör jag sett! med pulver i, som man skulle ha till mjölken. så blir det smak på mjölken! ;)
banan, jordgubbe och choklad :) mumsigt!
men akta er för banan-sugröret! riktigt vidrig smak... jag ryser vid blotta tanken.
*väntar ivrigt på att sugrören skabrja säljas på Ica* hehe

så träffade jag Sofhia, Mattias, Brunbjörn, Sanna, Titti och Kalle .
de andra skulle gå på bio. men jag åt kyckling wok,:P

mitt inne i det allra svåraste valet; vilken film man ska se, tar Sofhia upp ett sugrör och säger:
"Det här.. är Rush hour 3"
och gömmer det bakom ryggen! *hmmm... vad är det andra alternativet?* var den stora frågan i allas tankar.
Knäppgöken där :P hih                        
                                                                 

Så köpte jag mig en liten godispåse eftersom jag inte har råd med bio en gång tll denna vecka. Såg nämligen The Bourne Ultimatum i onsdags med Lisa,Kalle,och Hanna.
Efter att jag hade plockat min påse full med äckligt tjockt godis, och stolt satt den på vågen.... säger mannen i kassan att
"Vi tar inte kort."
Hopp... ett generat leende lyste i mitt ansikte. Jag menar, det stod tillockmed på en stor skylt på dörren, och precis bredvid vågen att de INTE tar kort. Jag måste vara väldigt dum och blind.. heheéh :)
Räddaren ikväll var Kalle, som kände sympati för mitt dumma jag. Han gav ursäktande en 20-lapp till kassa-mannen. 
                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0