FRACKVECKAN 2007

söndag - konungen kröndes (Marcus), Dehli.
måndag - Cromwell & Svea skeppet efter att alla Frackar blivit utslängda på Cromwell efter maten
tisdag - Palace ; )
onsdag - Hugos- bästa kvällen!
torsdag - Rännstensmarsch & Otten
fredag - NOLLNINGsfest- fiasko säger jag bara.- hur mogen är man när man startar matkrig?!?

"Var är baren?"
"Där är baren!"


"Jag ska berätta något som jag vill tala om.
Jag ska berätta något som jag vill tala om.
Jag har k*ullat Fracken, jag har k*ullat Fracken
Bara därför att han är så jävla fin."


"Vi är Frackar, vi är bäst
Vi är de som dricker mest
FRACKAR FRACKAR FRACKAR!!"


"Alla vi som hatar lärka klappar nu!"
"Till spritbutiken ränner jag....."
"Inatt jag drömde....."

En oförglömlig vecka. <3

Bilder kommer.....

Kommentarer
Postat av: Flisan

"Är det där en inte bara cola?"

2007-09-02 @ 14:02:35
URL: http://hamsterbonus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0