Paintball

Jag var först lite tevksam över det där med paintball, men, lättövertalad som jag är, hängde jag på ändå. ^^
Vi samlades vid Peking Paintball, 16 killar & 5 tjejer, alla lika förväntansfulla över det spännande äventyret :P
Vi fick dra på oss skabbiga kamouflage-dressar med luva som var way too big, och halv om halvt trashiga. Ett par vantar med stora hål i, och en mask för ansiktet som immade igen så fort man satte på sig den :P
Såg ut som att man skulle gå in i ett gasfyllt rum, med tanke på masken :P
Well, så grabbade vi tag i ett varsitt vapen och delade in oss i 2 lag. gamla idrotts-linnen i grönt och blått för att veta vilket lag man tillhörde. Hehehe....
SÅ snackade gubben, som skötte allt, om hur man spelade.
Vi skulle köra 3 timmar, på 3 olika banor. (2 skogsbanor, och en fältbana.)
200 kulor var. Let's roll it :D
image105                                                    image104

Det var hur kul som helst, och allt var över mina förväntningar! (dock var jag inte allt för förtjust i de skabbiga dressarna och den immiga masken..)
I skogen sprang vi runt likt små militärer, well vissa hade ju faktiskt gått lumpen, men men^^
Jag gissar på att mitt lag, det blå, vann mest. :P
Det var riktigt skoj att krypa runt och gömma sig, och skjuta somfan, lyckades hindra mig ifrån att bli träffad allt för många gånger.  
Andra skogsbanan må ha varit den roligaste, och mest spännande. Vi körde om den flera gånger :P

kostnad: 350 kr för 3 timmar.
Det var absolut värt priset! ;)
Detta måste göras om! *love it*

Pusshej <3

                                                                  
                                   Jessica & jag lekte lite på stan i fredags.. 
image110  

       

Kommentarer
Postat av: Anonym

va ful!

2007-09-27 @ 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0