Årets första.

Var dödstrött imorse när jag vaknade. Kände mig bakis somfan efter gårdagens modevisning.
Lisa& jag fick hjälp av Gabbe & Micke med att lämna tillbaka kläderna idag, alla passade vi på att testa kvällens grymmaste hatt^^

Efter en flummig & trött, men skrattglad dag i skolan,
var det dags för årets första glass utomhus på Halvars!! namnam!

Sådär runt eftermiddagens småtimmar, satt jag & Jesica på en bänk & käkade bröd, godis & äpple =)

Det va fullt med folk på boxningen, så vi bestämde oss för att ta årets första löprunda.
30 min sprang vi. Det var nog mer än vad mli klarade av, jag fick håll, mina armar typ somnade, mina skor suger så de var osköna, och dessutom är min kondis i botten av bottnarna. Men härligt de kändes att klara av sig en 5 km iaf ;D

Körde sedan med pappis. Parkering står näst på schemat. Men jag parkerar som en gud ;) inga som helst köra-på-bilen-bredvid-och-skrapa-upp-lacken-trots-5-meters-skillnad. liksom :D

Bjuder på dagens underbara bilder!
image422image429image430
image423

     
  VI efter löprundan.

Kommentarer
Postat av: jessica

tror bestämt att det finns med bilder här som inte passar in ;P pösss

2008-04-05 @ 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0