de tappade hamburgarna, miniduschen, kamelen, rödvinet & bilstolen som fälldes bak av sig själv. En lördag !

HEJ HEJ!
Jobbade igår 12 till 19. Det hände en hel del spännande saker under de timmarna.
-Ronald McDonald kom på besök
-Barnen fick fina ansiktsmålningar
-Fotbollsballonger (som jag senare på kvällen fick värsta fyllesnärten av, då jag käkade där med Gabbe Damir & Igor.) hihih
-Jag tappade en hel bricka i golvet med nästan färdiga hamburgare. (mitt under den stressigaste tiden på dygnet typ :P)
-Jag slarvade bort toalettnycklarna under st'dningen i lobbyn
-Jag fick ketchup över hela handen
-jag drog &slet desperat i dörren, efter att inte ha lagt märke till att de hade bytt kod.
kändes lite bättre att jag senare på kvällen fick veta att jag inte var den enda klantiga igår, Lisafisa hade lite att berätta hon med ^^
Efter jobbet drgo vi hem till Lisas syrra, jag duschade (vilken mysig dusch! va liten)
och piggade upp mitt slitna jag. Kändes först som jag hade sprungit flera mil, efter 7 timmar på jobbet.
Sedan så körde vi igång en födelsedagsfest för Lisa 19 år.
Temat charter, med exotiska frukter, ost&kex bricka, paraplydrinkar, dööööbra mjusik å en hög partyfolk =)
Så lekte vi med presenterna lisa fick, handbojor med rött ludd (var är luddet? luddet, var e du?)
Let's dance spel. (vad är de här gröna prickarna? äh vi kör bara lite)
och limbo. Karin the one and only Cookie, vann en mini ananas. sött ^^

Så gick jag med Gabbriell damir & igor till McDonalds. Cheeseburgare & glass med chokladtopping. Mmmmums
Såg ett par fotbollsballonger som jag i min fulla stämma slet bort,
och fick en snärt tillbaka av ballongerna. Aj aj.. inte kul :P men alla skrattade bara :(
Så blev det en mysig tur till mitt hood, krokek. kl 03.
-Hur fäller man bak stolen? (stolen fälls bakåt i en tvärbroms) -OJ!
Jag klämde fingret mellan mitt eget ben & bildörren.
Men takkk för skjuts min ängel =)

Vaknade idag, utvilad, men med några enorma blåmärken på handlederna och armarna. mammas kommentar: -vad gjorde ni igår? -vi lekte med lisas presenter. ihiihih


Bilder kommer senare. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0