Fashionshow is it liksom!

Jag & Lisa började redan i morse kl 8.10 med att fixa med papper, hänga upp kläder,  & bära bort skabbiga bord som stod i vägen i aulan. Dessutom behövde vi göra en makeover i aulans louger en trappa ned, det såg förjävligt ut. Förjävligt!! Starkt jobbat!
Fann denna coola telefon i de gamla klädhögarna ;)
Kl 10.00 besökte vi Klippet (underbaraste affären i stan eller what? :p) och köpte oss ett dubbelsängslakan, till att täcka podiet med. Nita fast. Ursnyggt blev det ;)
11.00 åt vi lunch, typ slängde oss i maten för att hinn sätta upp informationslappar till modellerna & tjejerna från Frisörskolan.
11.30 kom alla. Kul =)
Fixa med scenen, styla håret, sminkas, så kom PS &Klara och fixade till scenbelysning (behövdes verkligen!),
3 genrep, prova kläder, alla ska gå i rätt ordning in på scen, såhär ska vi gå, så kom Martin med musiken (du är bäst!!!)
HUNGRIGA!! köpte loss och rensade lagret på mackor i CaféEber :p
20 min kvar.
Vi hinner ett genrep till.
Så började insläppet. Kom på en presentation, Lisa!
5 min innan showen började blev jag ett nervvrak. Hjälp!
Men det gick superfint & lugnt  i början.
Jag kunde inte sluta le åt det finaste och grymmaste ögonblicket på läääääänge. Alla var så tuffa när de med glatt humör & självsäkerhet gick ut på scen & posade.
Jag var speaker under hela showen, och på något sätt försvann nervositeten när de första orden kom ut ur munnen på mig. Jippieee!!
I slutet satte nervositeten igång för många modeller inför andra ingången tror jag, för helt plötsligt verkade det som de flesta bara ville gå av scenen & få allt gjort. Jag hann inte riktigt med att  prata klart^^ 
I slutets slut gick alla modeller ut på scen igen, och så tackade jag & Lisa alla för att de kom dit. TACK LIKSOM! <3

Jag är stolt över min &Lisas show, alla underbara modeller (loves you!! <3), DJ som spelade perfekt musik, alla kompisar som har hjälp till & kommit med ideér!! NI gjorde denna show till den grymmaste !! Massa kärlek, ära & stolthet till er!  <3

image410
image411
image412
image413
image421
image414
image415
image416
image418
image417
image419image420

Fler bilder kommer senare.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0