Jobba 17-21 en fredag...

..Ush va hemskt det känns att jag snart ska slita asset av sig i 4 timmar, 17-21, när det är sjukt fint väder ute =/
Hade hellre velat ut  &springa...
Men men, 4 timmar går säkert snabbt, om det är mycket gäster att steka burgare till ;)
MLI makes McFeast, QP Cheese, Big Tasty & grillarna går varma., hehe
Så nu har jag laddat, med svartaste kaffet ever (inte alls gott. jag undrar vad jag gör för fel, mitt kaffee är aldrig gott..?) så jag ska klara av kvällen.

Så blir det Jessica, jag & den lilla blå Mitsubishin ikväll!! =D
det ska bli mysigt, speciellt med fin musik.
                                                                       



Kommentarer
Postat av: jessica

mli vilse i stan :P lätt roloigast att cruisa med, tom upp för min backe ;P haha see ya tom girl!!!

2008-04-26 @ 00:56:21
Postat av: Anonym

Till Jessica: vilse kan jag dock inte påstå,hellre svårt att välja väg. det finns så många vägar :P hihhi.

2008-04-26 @ 17:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0