Onsdag

Nus så har jag tvingats lägga upp en jävla planering, för jag orkar verkligen inte tänka längre. Tänka för mig betyder förvirring. Jag blir så glömsk dessutom,  liksom tänker massor på en sak jag måste göra, och så nästa dag så är det bortblåst. Blåst.

Idag: -Sista körlektionen, nummer 24?
Helgen: -Köra köra köra bil bil bil!!!!
14/4: -Samhäll B-prov Massmedia
          -Uppkörning!
17/4: -Svenska B bok redovisning
Någon annan dag: -Svenska C redovisning "Kläder-ett sätt att uttrycka sig"
-Historia prov
-Svenska B Nationella
-Trycka ModeGuiden, ett modemagasin, som är sista grejen på projektet. som redan nu är försenat.


Hade länge gått och spanat in en supersnygg kontorsväska i svart lack på H&M,
men det var inte förrän igår som jag bestämde mig för att köpa den. FINFIN!!
 a så fast mer fyrkantig jo ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0