va händer?

image449

Vad hände med "jag ska vara nyttig & bli i toppform till balen & studenten"??
Det enda jag tänker på är ju godis, glass, onyttig mat (typ McDonalds) & fest! (alkohol i  mängder senaste veckorna...) Äh dra mig baklänges & tillbaka!
Jag är ju bara för tjock :P
Men imorgon, gott folk, ska Mli bli hurtigare än vanligt.
Jag har bestämt mig för att jag ska springa! En fin löptur. ;D

Dagens bästa: Solen! gud va härligt att solen skiner & värmen har nått till vår vackra stad! =)
Dagens sämsta: svenska B-lektionen. elak lärare som hatar några av mina älskade kompisar. Död åt den! och desutom, vad gjorde vi på lektionen? INGET? Hata svenska!!
Dagens måste-ha-begär: en galet god glass på McDonalds & en jävla god chokladmilkshake!
Dagens Kläder: gul & största tshirten från Monki, med den söta Monki-figuren på. svarta tights =)
Dagens mat: frukost: 2 mackor, vindruvor & te. lunch: skummaste changhai-grytan med bulgur. middag: 3 små äckliga falukorvbitar & makaroner & tomat.
Dagens glad: sitta ute i solen & plugga =)
Dagens citat:
"Mjölk-skak!"
"Vi är bäst på vitsar som alltid tolkas fel! Du börjar & jag avslutar liksom."
"Bulleri bulleri cock (skulle stå bock). hur många horn står det opp?"
"Tax!"     "Tax? Finns det inte nån hund som heter Tax?"
"Kaffen rör på sig!."   "Kaffenalle?"


Kommentarer
Postat av: Lisafisa 2

ibland blir det alldelels för mycket, är så enoooormt broke just nu att ja tar alla extratider som finns ;D jobbade ju inte direkt i sälen om man säger så ;) ska jobba hos er den 6:e, hihihi ! förresten, vet du något om skattjakten på Q-veckan, när var hur, om de kostar nåt o om jag o en annan gammal avdankad frack får va me o köra ? du kan oxå få åka i vår bil om du är snäll ! ;) kramar !

2008-04-22 @ 16:28:25
URL: http://lajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0