Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är....

En tråkig tisdag. Det började med att mitt alarm på mobilen aldrig startade imorse, så omkring 07.15 blev jag väckt av Camilla som utbrast "Emelie, klockan är kvart över 7!" Missade bussen, plånboken& dagens bästa mål..frukost..
Så skulle alla få tillbaka sina arbeten på Samhäll B, och så visade det sig att mitt arbete inte hade kommit fram till lärarens email.. ! Surt. 
På dansen, som är mitt individuella val, visade det sig att ännu en nästan-icke-engelsk-talande afrikan skulle ha oss som vikarie. Jag kommer inte ihåg när vi hade vår ordinarie lärare sist, och hur många som har vikarierat under året. Vi hade vilda diskussioner om hur vi ska gå in med en protest mot kursen. Ett tag var vi alla överrens om att gå hem, att skippa ännu en seg och meningslös danslektion i afrikanskt/ salsa (det ingår inte ens att vi ska lära oss det i kursen!!?) Men vi körde hårt, trots att ingen av oss var på danshumör. =)
Jag har inte varit på så dåligt humör på länge..
Så jag bestämde mig för att träna loss ikväll =)
Nu,efter ett roligt träningspass & efter att ha sjungit ashögt för mig själv i bilen hem, och efter en god kvällsmat
är jag på... plugghumör! Något måste vara fel i mitt huvud. Jag? Plugga?

En sak som gör denna dag till en bra dag, är att världens bästaste Lisa fyller 19!!! Happy happy! GRATTIS! =D
image442
Lisa: jäklar vilket åskmoln!!! :O
image444
Lackskor & lackväska. UNDERBART!

image445
.....drömmen om en jättetårta...

image446
VI

image447
Me love den jackan =)

image448



Nä jag tror det är dags att sova..
GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Födelsedags

Hihi Tack så mkt raring!=D

2008-04-17 @ 09:40:21
URL: http://lisautanf.blogg.se
Postat av: Födelsedags(barnet)

Hihi Tack så mkt raring!=D

2008-04-17 @ 09:42:24
URL: http://lisautanf.blogg.se
Postat av: håret

kan du inte för´söka kamma ner håret,, är så synd det förstör hela dig,spara ut etapperna och ha det meer jämnlång så skulle redan fina du bli mkt mkt snyggare=)
frisör trean

2008-04-25 @ 07:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0