Always look on the brighter side of the shadows in your life.

Se aldrig Mad Max-filmerna. jag såg 1a och 3e filmen idag. Allltså jag fattade absolut ingenting av handlingen, det fanns liksom ingen handling, och människorna var helskumma och klädda helt helt... aaa..
Första filmen påminde om en stumfilm, där ingen sade något nästan. Men filmernas helhet var bara som ett stort jävla frågetecken,.

Ush jag hatar att vara negativ. Lets look on the bright sides of life.:

En sak som lyser upp livet mitt är.... Mcflurry. daim smarties och ahlgrens bilar. Njuter från början till slut!!! mmm.... =)

Eller att sjunga ashögt i bilen när man åker själv..

Elller att sola tills man känner hur man sakta försvinner från verkligheten..och somnar.. vaknar helt bränd. det är härligt.

Eller att vara med den personen som betyder allra mest för mig. Jag är så glad att du finns, min älskling. Gabbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0