festugglan

Jo jag tror nog att det är dags att börja tänka om när det gäller krogen alltså.
Både i onsdags och i fredags skulle jag först inte festa, sedan ville jag det, sedan ville ingen annan det, sedan slutade det med att alla festade. Hahah
Mitt spritförråd är slut. finito- :p hahah
Och i onsdags tog jag taxi själv till Hugo, från Mattis. Jag gav till och med taxichauffören 25 spänn i dricks. Full? aa..
Och i onsdags drev jag med 2 grabbar tills jag blev arg, så Igor och jessica fick typ dra ut mig från teaterbaren, där de grabbarna var. vi var på väg till Wasa. Och vakten på Wasa var rasist, och jag blev ännu argare. kanske därför kareoken på Swea lät så hemsk? Full? aa....
Och i fredags, när vi skulle till Hugo, gick vi till Otten istället. Så började det brinna på Otten. Och jag och alla andra stod utan saker i 2 timmar, till Jessica skjutsade hem mig och Gabbe hem till honom. Fortfarande utan saker. Ingenting bara en hamburgare i magen, alkohol i blodet, en tshirt, en kort kjol och leggings.Jag var ledsen och arg, och vi var frusna. Full? aa..
Det har varit helgalet senaste gångerna jag vet, men det kan liksom inte blivit annat när jag inte har varit ledig nästan en hel helg på hela sommaren. hihihi.
Igor och Damirs födelsedagskalas var en helt rolig överraskning =).
Vi åt pizza och tårta med typ rom i. Alla var torrbollar, och vissa ville inte ens riskera att smaka tårtan, det lät "jag ska ju köraaaaaa!" hela tiden :P
MEN... efter lite sprittårta vattenpipa och försök att övertala alla att offra sig och festa nu när det är födelsedag, övergick det från 3 taggade partypinglor (Jag Igor och Damir) till 7 taggade partypinglor =)
Så satte vi igång. "Nu kör vi"

Ut till Otten bar det av, med Gabbe Sofhia Micke Macke Igor och Damir =)
Fy skäms Madde, vilka bilder du fick till ^^



jag borde inte få vara med på äckliga vimmelbilder... :p
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0