Natteugglan


Efter en mysig film i Jessicas stuga var det (åter igen som allla andra helger) dags att jobba natt. Fylle-mcdonalds stod det som stämplat på dörren när jag gick in dit strax innan kl 00. Jag kan nästan övertyga mig själv att det blir minst 4 nattpass i september-schemat också.
att vistas på McD en fredag- eller lördagnatt har både positiva och negativa delar.
Negativa är att det inte spelar någon roll hur många koppar kaffe man häver i sig innan passet, man är typ halvt sovande under hela passet. Det blir ovanligt varmt i grillen och vis pommen, och stressnivån är 10 gånger hgre än värsta lunchruschen. Jag lovar..
Positiva delarna är det att det kommer så mycket folk man känner =) (låter som att alla kompisar är såna som festar varje fredag OCH lördag,..hahah..) större delen gäster är positivare och uppskattar ALLT. Det är sånt om gör nattpasset på mcd till något slappare än på dagarna,  man ger dem en ketchupmugg eller säger hej så blir vissa så glada att det verkar som att man nyss har slängt ihop en gratis meny och plusmeny till dem och bara "varsegod" liksom. Härligt,.

När jag slutade, sådärframåt kl 04, stod 2 snygga bilar bredvid varandra. på city-p.
Frågan är bara, vad gjorde min älskling ute vid den tiden, .... hhhhähähääää.'

trots mörkret och min dåliga mobil. gabbes bil& min bil.

Och det var skönt att sova till kl 1 idag. Och jag är fortfarande trött. och har ont i halsen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

gah :) skulle aldrig palla nætterna on the filmstad... det verkar som du trivs iaf, ska du jobba kvar i høst, heltid osv osv ? just nu sorterar jag dyra damskor på oslos størsta skobutik, jobbar på lagret :) slappt som fan, vilket gør det ganska långtråkigt med.. ær hemma mån+tis i norrkøping, kanske kikar førbi ditt jobb, hær kostar en big o c:o 90 norska kronor, haha :) så måste æta McD i sverige ! massvis med kramar !

2008-08-21 @ 18:29:15
URL: http://lajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0