nattugglan på nattliga uppdrag igen.

Fy fan för augustifesten. och fyfan för att jobba påmcd en sådan helg.
det enda som verkligen var roligt, så roligt att man skrattade så man tjöt, var då man kom dit jobbade natt och var trött. trött tillsammans med de andra =)
ett extremt bra exempel på att minsta lilla sak var rolig under lördagnatten, då vi typ sålde som mest, liksom 20.000 på en timma.
-jag har kryddat ditt kött emelie.
-okej.
(jag kryddar köttet)
-jag sa att jag kryddade ditt kött!
-hahahaha!!
(kryddar en gång till.)
det hände ca 4 gånger, och hände helt omedvetet.

-är det här din juice?
-nej, det är min.

och så fick man ju en lön som en slav. den här månaden har jag verkligen jobbat som ett djur, och så får man 4700!!
jag måste seriöst söka mer jobb.
så nu har jag skrivit ut några ex på mitt CV. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0