Så vare dags igen...

...fast denna gång är inte det bästa festfolket, 89orna, med. åh nej.
och jag har redan hört att de stackars 90orna inte kan supa ordentligt.
vilken skam för ebersteinska :P det är ju panik, någon måste komma dit och visa dem hur man festar!!!
så ikväll är det Hugo som vimlar av Frackar.
jag och Lisa planerar stenhårt att gå dit och få igång dem.
jajamensan,.


jävlar vad jag saknar frackveckan!! det var ett helt år sedan, men så fort man ser bilder därifrån känns det som om det nyss var den veckan. frackveckan slog helt klart studentveckan, och så vilda förfester och så mkt alkohol har jag aldrig förr varit med om, koch kommer tragiskt nog inte vara med om igen... vi fick ju helt klart alla krogar i toppstämning, och det lilla jag minns, det väldigt lilla lilla, är så enormt roligt  och galet =)
Eller hur Lisa?
-emelie du andas roligt..
-du kan va ett paraply!!
och det bästa av allt, Carl Johans park och blommorna på resecentrum.

pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0