vafan är asken?

Drog ihop Jessica, Sofha, partypinglan Mattis, Björn och Andreas på en mysig kväll i folkparken igår.
Från början var det tänkt karatefylla, volleyboll och grill, men det blev andra bullar. Vi lyssnade till Kent (elller aa, förbandet, sedan drog vi vidare..)  åt färdiggrillad kyckling och muffins, och bara njöt av kvällen i sig. Fram till halv 10, då mattis övertalade mitt nyktra jag att supa till lite. beteckning på lite. Och som man brukar säga, och som det alltid är, har man väl smakat på den alkoholhaltiga drycken finns det ingen återvändo. Efter bara en liten stund, var jag och Jessica fulladdade till max. Vi cyklade "jag är bäst på att skjutsa på cykeln när jag har druckit" till Asken, en krog, som visade sig vara ett jävla hemligt krypin alldeles intill Teaterbaren. Det sista av mattis smirnoff,  en jäger och 2 tequila senare såg fredagskvällen lovande ut. Vi var på Hugo och träffade massa roligt folk. beställde en cider, fick en stor stark. "ser jag ut att behöva en stor stark eller??" och ramlade iväg till korvkiosken framåt 2. Så fick jag höra att det var Palace som gällde, och träffade på Gabbe, Danne Erik mfl. Och ett jävla bra liveband som körde covers. Bara sådana låtar som man älskar, guuuud va kul det var =)

Så fick jag sängplats hos Gabbe. Tusen tack =)

Tequila.

Jag skulle vara nykter igår. Jag lämnade spriten hemma, för att jag inte skulle festa. Men skenet bedrar det är en sak som är jävligt säker hahahah. ^^

AA det var härligt. Och inatt ska jag jobba. Det kommer gå åt helvete för jag är helt paj i kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0