Vad hände?

Jag har visst inte bloggat på några miljoner århundraden. ,,.
kanske har jag tröttnat
kanske har jag bara inte haft tid
kanske det var dags att tänka på annat..
en ny början..
kärlek...
lycka...
förlåtelse...
utbrändhet..
och mina älskade älskade vänner.
och personen som får mig att kämpa vidare. att leva. att se. Gabbe.

Det här låter jättekonstigt, men det är faktiskt inte förrän nu , 6 månader efter studenten då alla dagliga rutiner byttes ut till något helt annat, som jag har fått kontroll på det mesta. Jag har gjort högskoleprovet, och vet nu att allt som jag klarade av i skolan, med plugg och motivation, allt försvann. Det går så fort så man hinner inte märka av det.
Det som har satt sig fast i huvudet är  främst jobbet, prioritering nr 1. Jobbet.
Och kärleken gör en blind.
Jag är dock extremt glad över att jag har fått tid mycket tid utöver jobbet, tid till att träffa vännerna och träna på gymet. Hela sommaren har jag varit motiverad till träning, och kommit in i flertal träningsperioder. Alla har blivit avbrutna av sjukdom, eller allt för mycket jobb. Och så har det varit att börja om från början igen och igen... det är svårt, men vill man så går det alltid =) Oh ja.

Sådär, nu börjar bloggandet igen. Yeeeeii .
Peace love and rockn roll .
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0