frukt & vatten

Vad hände med mitt nyslöfte, som lyder "jag ska inte äta onyttigt" ?
Den senaste veckan, och veckorna dessförinnan, har jag ätit sjukt mycket godis, och annat onyttigt.
Det tar aldrig slut ! :p
Men igår, efter att ha delat en kebabpizza med sofhia, slog det mig.
I sveriges mest ointressanta &tråkiga, "hej jag vill härma Ebba von sydow &veckorevyn" -tidning Sofis mode,
som jag lyckligtvis   fick gratis på stan, hittade jag faktiskt en artikel om hur kändisar håller sig pigga, snygga & allmännt hälsosamma, nämligen den om deras matvanor. 
Många klockrena tips om hur min nya vardag ska se ut =)
Det lilla som nu ska behövas, jag menar det kommer aldrig gå med en fullständig diet som kändisarnas
är nämligen...
-köpa väskan full med frukt varje dag, som en superbra ersättning på godis då sockersuget tar över (vilket händer typ 5 gånger om dagen)
-dricka sjukt mycket vatten! 2 liter om dagen.
Nu är det fan slut med det äckliga godiset.  Nu ska jag bli pigg &gla´ =)



image290


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0