Glad alla <3 dagen!

image299
Det är överskattat. jag vet. alla vet. men det är ändå en dag att ge kärlek till alla, att vara snäll och glad =)
dessutom är det ett jäkla bra undantag till att äta massa choklad (mmmmmums:D ) och sånt!
Själv tog jag 2 gelehjärtan på stan, i samband med att jag kände sympati för människor som drabbas av hjärt-&lungsjukdomar... (hjärt-&lungsjukas förening).
Jag skulle jättegärna vilja hjälpa till, skänka pengar & stödja i alla former som kan tänkas möjliga.
Jag vill hjälpa till med så mycket! fattiga barn i afrika& andra länder t.ex...
  +    + 
I alla fall, goda som dåliga, vill jag önska alla mina vänner & bekanta KÄRLEK på ALLA HJÄRTANS DAG. VALENTIN liksom.
GIVE SOME <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0