Kaffetårta

♥ Min kära farmor & kära farfar kom förbi till oss idag, för att gratulera mig (gamling snart! hjälp!) i förskott.
Med gula tulpaner =)
Den första, och troligen den bästa, presenten var en ny kamera!!! =D
Nu kan jag fota igen, som jag gjorde förr ^^
Det första jag gjorde, i all uppståndelse, var att springa ut och testa vad kameran går för. Leka lite ^^
Jag måste medge att detta dock är den näst bästa kameran, av de 4 jag har använt mig av. Men jag värderar den högt, eftersom att jag inte har kunnat fota så pass bra sedan midsommar 2006, då min älsklingskamera gick sönder. hihi
Här är de bästa bilderna:  KOMMENTERA!

image312
 image313
image314
image317
image315
image316
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så himla snygga bilder! :D, speciellt ringklockan, lyset på cykeln och taggtråden. Kul att du fick en kamera...snart blir det fotodagar igen (y). Pusss

2008-02-22 @ 00:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0