O'boy!

Vilken Härlig dag idag,!
Fransmännen har åkt tillbaka till Frankrike, jag & Lisa har äntligen avverkat vår redovisning om dialekter (vilken gick superbra anser jag! muchos gut! haha), jag har ätit massvis med frukt & inget godis,
och,
det bästa av allt,
tränat boxning för första gången på några månader. hehe jo det är lite pinsamt,
det har gått allt för länge sedan sist, men det känns skönt.                    
                                                                                                           
                                                                                                             precis sådär ja :p
                                    
back on track
med allt nu, förutom ett alldeles för roligt historiaprov som äger rum imorgon. Upplysningstiden, Amerikanska & Franska revolutionen. 16-& 1700-talet.
Jag började illa nog så sent som igår kväll med att plugga på till provet, så ikväll kan man räkna med intensivläsning! jag hatar att göra allt i sista sekunden, men jag måste klara provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0