så jävla happy!

Beställde min balklänning idag. Spenderade 4.5 timmar runt runt i stan i jakt på en som "ingen annan har".
Det blev en fullträff på Petréce, norr tull. En mango-gul tubklänning med jättefina detaljer på.
Kostnad: totally worth it.
(den jag provade var för stor, så ingen bild med denna på mig. hahah sorry :p)
Mango-gul. FINT!



Party like brats från Stockholmn. hahah not^^
Partymaskarna är i farten igen! Sofhia & jag. Det vita Chardonnay-vinet slinker saka ned i våra magsäckar.
Order från gabbe-bus om att supa ordentligt, mn försiktigt. hihi ^^
Här kommer en bild de luxe.
          

image262

Hoping that you fee the same, tell me if you want it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0