salt, kaffebuss, apetiters, ölhäv & en bil

Det var en vild och helgalen kv'äll på krogen i fredags  ! Det hela började med att Sofhia& jag hade bestämt oss för att spendera en kväll hemma hos mig, med Let's Dance, snacks & vin. Det slutade med att  jag kom hem halv 4, efter en galen kväll på både Palace & Hugos. Me loves spontana idéer! :D
Salt på McDonalds, en kaffe på skummaste stället ever, nämligen "den kristna bussen", en titt förbi Deli, där vi mötte ännu fler konstigt&läskigt folk.. :O
Så fick vi för oss att prata stockholmska& låtsas va från södermalm, på besök i norrköping.^^
 Vi levde oss in i rollen så hårt att vi fick kommentarer som -jäkla 08-or, -va fan gör ni i den här bonnhålan, -jag pratar inte med 08-or som ni, -jävla brats, -varför är ni här?, etc.  Vi fick oss några goa skratt ^^
Giving you some pics ;)

image265 image269
image270
                                           hett ... :p

image268


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0