Ska vi gå hem till dig, eller hem till mig?

Ännu en (av så många) fredag slutade kvällen på otten&hugos =)
Partytussarna på språng, happy and thirsty ^^  Kul somfan var det! Träffade sjukt mycket folk ute som man känner igen, mysigt =)
FÖrutom Lisa så.. Gabbe, Erik, Marcus, Henke, Henke, Kalle, Dj Moa, Sebbe, Alex, Hanna mfl :D 
"Ska vi gå hem till dig, eller hem till mig, eller var & en hem till sig?"
"När vi 2 blir 1, och 3 är mer än 2"
"Ska ni ha nåt från baren?" -Nä.! "Skyll er själva!"
"Min pappa var en ostbåge, min mamma var en ostboll. Jag var en...  jordnötsring!!" :D
"Synd att parfym inte värmer så bra, annars hade det funnits mycket värme här."
(eh?)

Sötaste låten, som "någon" studsade vilt omkring till:
Hipphurra för här kommer bumbibjörnarna! Studsar fram igenom sagorna. Och vi får följa med.  :p
image306  
   
godispaus på skolan


Guns N'Roses - Welcome to the jungle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0