blott ett minne som lever kvar

image215
..av Frackens ädla tider... =)
Denna exclusiva & utemordentliga blyertsmålningen , ritad på ett av Ebersteinskas bord, är av allas vår egna konstnär,
Lisa. ;D

Idag har varit första daegen på mycket länge som jag, Mli, tog mig an och satsade hårt på allt i skolan.
Det blev 2 mycket intensiva timmar med projektarbetet, som i mitt& Lisas fall handlar om Modets utveckling från år 1960 till idag, 2008. Jag orkar inte gå in på mer detaljer nu, jag känner verkligen hur jag anstränger mina trötta ögon att hålla dem öppna.
Jo, så spenderade jag ytterligare 2 timmar med att genomföra teoritest på körskolan, men dock till endast en mycket liten förbättring än för 2 dagar sedan. Det blev underkänt nu igen. Det stör mig att man bara får ha 9 fel på teoritesten, jag fick ihop 12 fel. Surt och irrriterande.
Nåväl, jag nöjde mig för tillfället, men i min bistra tillvaro tröstade jag mig med att göra av med lite pengar på stan.
Det blev först å främst en kaffe på¨McDonalds, där jag fann Sofhia i ett hörn ätandes en hamburgare och en av deras nytillkomna fruktpåsar, (de ska vara sååå nyttiga nu, även fast det är tydligt att det INTE är nyttigt ändå).
I våra vilda diskussioner om dittan &dattan, fann jag mig en silvrig (ovanligt att JAG finner silver-accessoarer?) kalender, mycket bra. En mörkgrå v-ringad lång kofta på JC samt lite finfina underkläder på hm =)
Nöjd, tjock & glad begav jag mig hemåt efter 2 timmar på stan. 
Det är nog dags att gå till sängs...
00.10 är klockan. Herregud, jag jobbar om 15 timmar!!! :O gosh.. :
God natt, O PUSS på dig dig å dig <3



Kommentarer
Postat av: Läjsha

hahah, vilket oseriöst kludder, men bilden blev ju trots allt rätt okej :). Frackveckan, vilka minnen!! underbara tider och citat (man glömmer aldrig dem, heller inte Karl Johans park) du vet vad jag menar =P. Puss på dej

2008-01-16 @ 21:34:51
URL: http://lisautanf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0