breda brun-utan-sol-berikade brorsonen bagare bengtsson bortom backkrönet bakar bara brända bullar

I like to run run.-
Hur VI är du?  / Volvo

Jag är rastlös.. :/ Jag försökte för en stund sedan att ta mig i kragen och göra någon nytta här hemma,
men det är i stort sätt impossible. Det är helt sjukt hur en jäkla körlektion, som äger rum om 3 timmar, kan stänga ute lugnet. Känslan av att "idag behöver jag inte tänka på tiden..hittar bara på det som för stunden faller mig in, som att se film.." försvinner totalt när man har en enda liten sak uppbokad.  Men det ska bli fint att träna parkering idag, i den här snö-yran som har lagt sig like ett täcke på den grå och leriga marken. 
Så nu kom jag på vad som behöver göras! Nämligen läsa på i teoriboken, hehe. Adjåss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0