I like your australian accent. Thanks, I like your swedish accent too! What?!

Så blev det en fartfylld och helkräjsy kväll igår.
Det började med en baguette och ett glas vin på världens bar,
fortsatte med en resa med Cookie Driver, till Peter i Eneby.
Efter lite tequila sprang vi tlll Hugos *fribiljetter* och Otten. Fruktansvärt rolig kväll, inte som "en av alla andra utekvällar =)

-Kommunistvägen
-Vi ska till usa i höst!
-party i  bilen
-Vad kostar en 6:a jäger? 96. Då blir det 2 shots istället.
-Han sa att du var snygg!
-Jag är en vit asian.
-Varför pratar du engelska?? I don't know.
-Lisa, Gabbe sa att du var lång!
-Gabbe låter som en turk.
-Är du inte full än?
-Jag måste köpa nåt! Ska du käka nåt?!?
-Vi drar till Max. Maxi?
-Varför köpte jag en glass? Jag vill inte ens ha en glass!
-Kisspaus: det var en lång en.
-Jag vill ha en korv.
-Tummen. -Det ser ut som en fot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0