Så blir du effektiv: sov 3,5 timmar om dygnet

Denna man som yttrade sig om detta argument måste vara knäpp.
När får han någonsin sin skönhetssömn?:P
Blackberryns och effektivitetens omslagspojke i USA, John Halamka; http://cio.idg.se/2.1782/1.140828
>Han säger sig vara en oerhört upptagen man, med 5 heltidsjobb.
-Jag bloggar så mycket, och kommunicerar mobilt i jobbet. Men jag priotierar mejlen först förstås. Jag får 600-700 mejl om dagen, så jag måste verkligen svara på dem nu eller senare eller så skriver jag det på natten.
Man kunde tro att det går åt en hel del kaffe för en sådan man. Men jag slutade med koffein för sju år sedan.
>Skojar du när du säger att du sover 3.5 timma om dagen?!
-Jag skojar inte! Jag har sovit så lite sedan jag var 18. Nu är jag 45, men har varit vaken lika länge som en 60-åring.


Morgonens ? : Jag var lost i Ebersteinskas korridor imorse. Då jag i min trötthet letade efter biologi-salen. Det var tomt överallt. Tillslut fann jag Max, men vi bestämde oss slutligen för att ge upp.

Foo Fighters - Long road to ruin
Takida - Curly Sue & Hardlake village  (Love it)
PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha vilket liv denna människa har, orka! säger jag bara =P

2008-01-24 @ 08:00:09
URL: http://lisautanf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0