sleepy sunday


image256
Tröttare än någonsin denna helg.. Jäkla nattinnebandy :p
Sov tlll&från hela gårdagen, från då jag kom hem från Sofhia vid 11, till då jag såg på den 3:e &sista filmen vid 21. Det var tupplur efter tupplur, sova frukost, sova middag, förutom då jag lyckades gå en promenad, köra bil& äta lunch.
Vaknade kl 03 inatt & insåg att jag hade somnat till Da Vinci Koden, & att jag hade glömt stänga av datorn.
Inte nog med det, jag drömde att den bärbara telefonen låg på nattduksbordet och pep för dåligt batteri.
I drömmen var jag hurtig & satte telefonen i laddaren. Men den slutade inte ge ifrån sig störande pip. Så vaknade jag, och hörde läskigt nog samma pip som i drömmen. Men istället för att leta som en galning efter én laddare, slet jag ur batteriet. pissigt..  :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0