bosse hasse lasse och...uffe?

hittade en mysig plats i kvällssolen sådär bakom louis degeer halllen, där satt jag & Lisa med en brödbit en kyckling glass chips och litet gott att dricka. i alla fall från min sida.  hihih^^
så störda vi är ^^ kommer inte riktigt ihåg allt som sades, men det slutade med att jag låg på en plastpåse och asgarvade..
så kom jessica, så drog vi 2 till dehli för en corona. och en cola.

btw..
GRATTIS JESSICA!! KÖRTKORT DU OCKSÅ LIKSOM!!! =D jag är så stolt över dig vännen. Älskar dig <3


Så slutade kvällen i all ära på Hugo. .. mm och där dog mitt partyhumör. med tanke på att alla vi träffade var nyktra och inte alls festsugna, och jag  ville hem redan kl 01. men kvällen började finfint och bra i alla fall, thats all that matters =)

lite bilder..'



cola var det va?


kärlek<3





hej jag heter bosse vad heter du? va gör du här?

så jobbade man idag...20000 big mac och 100000 cheese. kul=) back to burgers.
imorgon också, 11-17. skitsegt på söndagar, häner typ ingenting, hur fan ska jag överleva??!
kom och stör! :D '
PUSS<3


Kommentarer
Postat av: jessica

hehe även om det var lite dött fick vi fina bilder ;P får bli lite mer drag nästa gång :)



puss o kraaam gumman!

2008-07-06 @ 15:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0