en kväll i Linköping "den där gatan ser ut som kungsgatan!"

Igår kväll blev jag övertalad av Sohia att följa med till Linköping . Karin skulle på dejt med en kille, och Sofhia & jag bestämde oss för att käka på något mysigt ställe. Så vi gick några kvarter i regnet, tills sofhia skriker "DÄR SKA VI ÄTA!! SUBWAY!!" va? tänkte jag, men efter en närmare titt på stället och efter att ha andats in doften av nybakat bröd och grillad kyckling och kaffe..mmm... så beställde vi. stället hade nämligen endast en meny med mackor av alla slag, och sallad.
meny 6 blev det. En macka, 15 cm, med bl.a. grillad kyckling på, med ost sallad och grönsaker. Rekomenderad av han som jobbade där, och det var underbart gott =) Så köpte vi en kaffe och en cookie till efterrätt. Efteråt besökte vi krogen mitt emot, för en cider. Framåt småtimmarna var vi så höga på kaffe och cider-blandningen höjde nog effekten, för vi gick runt pågatorna och sjöng och fotade. i regnet. julsånger "tänd ett ljus" och "should  i stay or should i go" med clash.
bara för att vi var i Linköping, hade vi varit hemma i stan hade vi kallat det att skämma ut oss, nu kallade vi det för att ha kul. riktigt jävla kul =)

Kom hem halv 12 och somnade direkt. Mitt glada partyhumör låg kvar nånstans i Linköping,
jag var mer rädd när jag kom hem och det var helt mört i huset,  för på vägen hem hade vi åkt en sväng till Löfstad slott... uuuuuuhh!! :o














Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, förstår det :) han verkar hur trevlig som helst ju, så glad för din skull ! jag längtar efter EN kille :P haha. kanske utgång, vore mycket trevligt, om det inte blir wasa imorn, haha ! måste verkligen sluta gå dit ! själv ? kraaaama

2008-07-08 @ 14:38:35
URL: http://lajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0