it's a bag in box!

Alltså jag förstår inte Bag In Box- låten...
B som i bag, B som i box, B som i bag in box. 
var är boxen? där är boxen.
It's a bag in box it's a bag in box, it's a bag in box it's a bag in boooox.

Men lustigt att den är rätt okej om man inte lägger märke till texten. hihi.
Aa och så ska det bli utgång  imorgon med gratisdrinkar, vad säger du sofhia du skriver bag på din mage och jag skriver box? som i videon.

Nu ska jag dra och bada med danne och gabbe. men var är solen? ge mig soljäveln tillbaka!!!





Kommentarer
Postat av: Lisa

ajrå, stod inte det :) är lite dålig på o posta ! the magic numbers- i see you, you see me :) grymt bra !

2008-07-16 @ 13:48:50
URL: http://lajja.blogg.se/
Postat av: Flisan

hehe. bara bra här. sliter som ett djur på ingelsta och älskar det :p allt bra med dig?

2008-07-16 @ 17:55:06
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0